İş Servisleri Yönetimi

Ticari hizmetler Monitör ve iş hedeflerine karşı onları izlemek IBM Tivoli İş Geliştirme Müdürü ticari hizmetler izler ve işletme hedeflerine ve teknoloji altyapıları karşı izler. Hızlı veri analizi için önceden oluşturulmuş raporlar, puan kartlarını ve gösterge tabloları kullanarak hizmetlerin operasyonel durumunu gösterir. Tivoli Business Service Manager daha etkin hizmet yönetimi için bir organizasyon boyunca hizmet düzeylerini değerlendirmek yardımcı olur.

Tivoli İş Geliştirme Müdürü özellikleri:

  • Temel performans göstergeleri (APG) analiz etmek ve izlemek hizmet seviyeleri.
  • Servis gösterge tabloları ve raporları hızlı analiz için neredeyse gerçek zamanlı veri sağlar.
  • Sezgisel yönetim araçları ortamları ve veri kaynaklarını bilgisayar bir dizi ile entegrasyon sunuyoruz.
  • Temel performans göstergeleri (APG)

  • iş hizmet KPI'leri ve iş hedeflerine ilişkilerini ve altyapıları destekler göster.
  • gösterge tabloları ve puan kartlarını kullanarak neredeyse gerçek zamanlı olarak iş ve operasyonel KPI'larının dinamik görseller bakın.
  • gelişmiş analiz ve takibi için iş ve teknoloji verilerinin mevcut kaynaklarla entegre patentli teknolojisini kullanın.
  • daha doğru işletmeyi temsil hizmeti modelleri oluşturmak için KPI durumunu çalıştırmak.
  • onarmaya sürenizi düşürün (MTTR) yardım etmek için daha hızlı hizmet konuları ve trendleri belirlemek.
  • Servis gösterge tabloları ve raporları

  • özelleştirilmiş, rol tabanlı panoları ve belirli kullanıcılara TPG'leri uyarlanmış bulundular puan kartları oluşturun.
  • Mevcut iş hizmet seviyeleri ne durumda olduğunuzu anlamak hizmet etkinliğini optimize etmek ve durma sürelerini azaltmak için önceden oluşturulmuş raporlar ve grafikler kullanın.
  • tarihsel zamana dayalı analiz ve çoklu temel performans raporları görüntüleme.
  • Sezgisel yönetim araçları

  • iş ve teknik kullanıcılar için servis görünürlüğünü, hizmet etki analizi, hizmet modelleme ve kök neden analizi teslim etmek tek arayüzünü kullanın.
  • Altyapı durumu ve performansı göstermek için otonom bilgisayar yararlanın ve teknik destek gereksinimlerini azaltmak için.
  • daha geniş KPI analizi, raporlama ve hizmet modellemeyi sağlamak üzere diğer IBM Tivoli ürün ve üçüncü taraf veri kaynaklarıyla entegre edin.
  • dağıtılmış ve anabilgisayar sistemleri gibi çeşitli işletim sistemleri ve platformlar, verimli bir çalışma ile.